Nuorisoseuran harrastusryhmien kevätkauden ilmoittautuminen on nyt auki. Nettisivujen muokkaaminen ei tällä hetkellä onnistu, joten ryhmien omilla sivuilla voi olla vanhoja tietoja. Ei hätää – tässä artikkelissa kaikki tuoreimmat tiedot!

Muskari- ja musiikkiryhmät

Kaikki syksyn ryhmät jatkavat samaan aikaan myös keväällä, paitsi koululaisten poplauluryhmä ja aikuisten ukuleleryhmä pidentyvät 60 min mittaisiksi. Ryhmiin ilmoittaudutaan  Nuorisoseurojen Puodissa. Ryhmien kausi alkaa joko ma 13.1. tai to 16.1. eli viikolla 3. Opettajana ei toimi Sanni vaan uusi opettaja, musiikkipedagogi (AMK) Jenni Vikman.

Alla olevista linkeistä pääset kunkin ryhmän ilmoittautumiseen suoraan:

Lisäksi avoimet muskariryhmät jatkavat keskiviikkoisin  pyörimistään Mäki-Matin perhepuistossa 15.1. alkaen. Näiden ryhmien opettajana aloittaa musiikkipedagogi (AMK) Helinä Haapala. Ryhmiin ei ole ennakkoilmoittautumista, vaan voit vain pyörähtää paikalle ja maksaa 3€/lapsi käteisellä tai Mobilepaylla suoraan ohjaajalle. Aikataulu on seuraava:

• Klo 9:30-10:00 vauvat
  • Klo 10:10-10:40 1-2 v
  • Klo 10:50-11:30 perhemuskari (3 kk – 6 v)
  • Klo 11:30-12:00 2-3 v

Luova lava-ryhmät

Syksyn ryhmät jatkavat samaan aikaan samoilla kouluilla. Tiedot ryhmistä ja ilmoittautumislinkit ehdittiin päivittää jo aiemmin, joten ajankohtaiset tiedot löytyvät päivitettyinä Luova lava-sivulta – sinne siis! 🙂 (Paitsi Sounds-ryhmän ilmoittautuminen löytyy tuosta yltä.)

Kokkikerhot

Syksyn iso ryhmä jaetaan kahtia, joten kevätkaudella kokkikerhoja on kaksi! Toinen ryhmistä kokoontuu tuttuun aikaan maanantaisin ja toinen ryhmä samaan kellonaikaan tiistaisin. Kokkikerhojen kausi alkaa ma 13.1. tai ti 14.1. eli viikolla 3.

Pian se kevät jo koittaa, mutta sitä ennen vielä hyvää joulua <3