Kahvakuulatreenit pihalla – tervetuloa liikkumaan

Keljon Tapiolan pihassa järjestetään 19.1. alkaen avoimia kahvakuulatreenejä tiistaisin klo 18-19. Paikalle voit pölähtää milloin vain oman kahvakuulan kanssa. Treeneissä tehdään myös pilatesharjoituksia. Ryhmä sopii hyvin kaikentasoisille kuntoilijoille.

Osallistumismaksu on 5€ (3€ seuran jäsenille) ja se maksetaan käteisellä tai MobilePaylla ryhmän vetäjälle. Pakkasraja on -15 astetta.

Koska ryhmä kokoontuu ulkona, on turvavälien pitäminen täysin mahdollista Tapiolan isossa pihassa. Tule mukaan liikkumaan!

Tiedote: Tervetuloa harrastamaan turvallisesti!

Tervetuloa harrastamaan!

Harrastustoiminta jatkuu nuorisoseuroissa syksyn alkaessa. Kiinnitämme toiminnassamme erityistä huomiota turvallisuuteen ja seuraamme myös tiiviisti viranomaisten ohjeita. Turvallisen harrastamisen tueksi tarvitsemme jokaisen yhteistyötä.

• Oireisena jäädään aina kotiin eikä osallistuta toimintaan.
  • Myös lievät sairastumiseen viittaavat oireet ovat syy jäädä kotiin.
  • Ennen ja jälkeen harrastuksen pestään / desinfioidaan aina kädet.
  • Käytä vain omaa juomapulloa!
  • Mahdollisuuksien mukaan vanhemmat jättävät kouluikäiset harrastajat ulos eivätkä tule sisätiloihin.
  • Huolehdi, että ryhmän ohjaajilla on ajantasaiset yhteystiedot.
  • Muista hyvä yskimis- ja käsihygienia sekä turvavälit.
  • Ulkomailta tullessasi noudata viranomaisten karanteeniohjeita.

Tehdään yhdessä turvallinen harrastuskausi meille jokaiselle <3

Kahvakuulatreenit ulkona

Ensi viikolla ti 18.8. klo 18-19 alkaa tauon jälkeen myös avoimet kahvakuulatreenit. Kahvakuulailemaan voit tulla kun sinulle sopii, maksu hoidetaan käteisellä tai MobilePaylla paikan päällä ohjaajalle. Treenit pidetään ulkona Keljon Tapiolan pihassa ja tässä ryhmässä ei tule ongelmaa turvavälien suhteen! Yhdessä ulkoileminen on turvallista, mukavaa ja hyvinvointia edistävää.

Tullessasi treeniin tarvitset vain ulkoiluun sopivat vaatteet (suosituksena kerrospukeutuminen, jolloin kerroksia voi tarvittaessa lisätä tai vähentää) ja oman kahvakuulan. Tapiolasta saa tarvittaessa kuulan lainaan, mutta niitä ei ole montaa.

Tervetuloa nauttimaan yhteisöllisestä liikunnasta!

Ilmoittaudu syksyn harrastusryhmiin!

Syksyn harrastusryhmät alkavat syyskuun ensimmäisellä viikolla, mutta ilmoittautuminen on jo avattu. Harrastuskalenterista löytyy toimintaa niin alle kouluikäisille, alakoululaisille kuin aikuisillekin – tervetuloa harrastamaan hyvään seuraan!

Alle kouluikäisille löytyy erilaisia muskariryhmiä maanantaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin. Ryhmiä on sekä lukukausimaksulla, jolloin sinulla on taattu paikka tutussa ja kehittävässä harrastustoiminnassa, että kertamaksulla, jolloin voit osallistua silloin kun omiin aikatauluihin sopii.

Alakouluikäisille on tarjolla Luova lava-ryhmiä teatteri- tai musiikkipainotuksella maantaisin ja torstaisin sekä kokkikerhoja maanantaisin ja tiistaisin.

Aikuiselle löytyy harrastusmahdollisuus maanantain ukuleleryhmä Ukusista, tiistain kahvakuulailloista tai Varjorepertuaari-kuorosta.